Olen tämän reilun vuoden aikana osallistunut varmaan satoihin arpajaisiin. Välillä jo mietin, että minua varmaan huijataan, mitään arpajaisia ikinä olekaan...Mutta nyt lykästi. Petunialta sain näin IHANAN palkinnon:
467443.jpg
Tarvinneeko selittää enempää! Kiitos!!!!
Ja mitä tänään olen tehnyt?
* katsoin Elämä Käsissä, sarja päättyi, surullisesti, surullista.
* siivosin
* käännytin ovelta yhden miehen, jonka auton tankki vuosi, neuvoin tyhjentämään astiaan, ettei mee bensat ihan hukkaan
* jututin Hanskin "poikakaveria", joka ei tiennyt kuntoutuksesta
* möin yhden auton
* olen yrittänyt askarrella, mutta häiriö tekijöitä on ollut liikaa...
* silti, nämä olen saanut valmiiksi:
467446.jpg
Blogistaniassa seikkaillessa törmäsin jonkun sivuilla ihaniin pikku kirjoihin. Niinpä päätin kokeilla minäkin. Oikein mukavaa, ohje löytyy täältä.
WANTED Kukahan muuten on vienyt minun kuvani???? Siis tuolta esittely osastolta.