Siis todella ihanaa, että on ystäviä.
Muulloinkin kuin Ystävänpäivänä.


Olen saanut edelleen kukkia, muistamisia.
Ne lämmittävät suunnattomasti.
Kiitos kaikille!!

Tänään erityis kiitos lähtee
1) SNY:lle
2) Karamellille
3) Ixulle

1) Eilen tuli eka paketti  Snyltä, ja millainen?

1294862.jpg
päältä

1294863.jpg
sisältä

1294866.jpg

Ja sen sisältä.
Minä olen varma että olen saanut koko Blogistanian ihanimman Snyyn.

Ruskovillan villasilkkiä, pesuaine sille, ihanaa sukkalankaa, kehäkukan siemeniä, tikkari, sydäntikkari siis, kaksi korttia ja tämän vuoden kalenteri.
Itku pääsi. On se niin ihana. Minun Snyyni.

Kortit liimasin jo kalenteriin kiinni.

Toivoisin, että osaisin itse olla omalle Snylleni edes puoliksi yhtä hyvä ystävä.

2) Karamelli oli minun kaulahuivi-kaveri.
Omani sain jo hyvissä ajoin, mutta en hennonut laittaa siitä kuvaa ennen kuin sain omani perille.

1294867.jpg

Karamelliltä minulle.

1294859.jpg

Minulta Karamellille.

3) Ixun arvonnassa voitin tälläiset:

1294868.jpg

Kiitos.
Venla oli heti sitä mieltä, että hän voisi tarvita nämä.
Katsotaan kumpi ennättää neuloa.
Paketissa oli myös riisisuklaata (minun herkkua),
mutta lahjoitin sen tuoreelle äidille, hän tarvitsee lisä ravinteita,
että jaksaa imettää nuorta herraa.
Ja minä sain vältettyä sen kiusauksen ;))

Ja vielä yksi kuva meidän NeuleKammarista:

1294860.jpg

Tämän vuoden puolella on valmistunut jo 14 sukkaparia.
Sukat ovat lasten kokoa.
Missä olikaan niitä keräyksiä?
Tarkoituksemme on neuloa tämän kevään sukkia niitä tarvitseville lapsille.