Nyt varmaan yllätin kaikki, jopa itseni.
Uusi päivitys heti huomenissa.

Minä olen erittäin huono katsomaan noita kisoja,
sen vuoksi voin istua koneella. Ai miten niin huono?
Minun kädet hikoo, sydän hakkaa, huudan ja pompin.
Siinä menee katselu toiseltakin pilalle.  Minulle siis
riittää kun kuulen, kun maali tulee. Lopputuloskin riittää.

Lankalakkokin on pitänyt melko hyvin. Mutta viime viikonloppuna
kävimme Kauhajoella. Ja Dropsin supersale. Huono yhdistelmä.
Mutta kuitenkin pysyin kohtuudessa.
Parit sukkalangat:


Joten jatkossakin sukkia tulee.

Nämä on varattu Suvituuli Kesäheinä Elonkukalle.
Hän on 9. lapsenlapsi, joka syntyy syyskuun alussa jos sattuu olemaan aikataulussaan.

Ja itselle alpakkaa, joka ei ole ihan "minun väristä", mutta halusin tehdä poikkeuksen.
Väri on hyvin vaikea kuvailla, ei harmaa, ei sininen, ei oikein lilakaan, jotakin niiden välistä.

Pilvi: en muista, mutta yritän etsiä.