Se minä tunnen olevani. Ei minussa mitään vikaa ole, terkkarin mielestä kaikki on OK, kunhan vaan juon vissyä. No olkoon niin. Mutta tässä kuva kuitenkin aasista, sattui matkan varrelle tänä kesänä.

163854.jpg

Hän oli niiiin pieni vielä, ja suloinen. Ja vähintään yhtä pehmoinen kuin lammas.

Sitten jotakin tehtyä....

163855.jpg

Ei, näistä ei tullut syksy bikineitä, ei edes uusia rintsikoita talven varalle. Mutta oli vajaa kerä Onlinea, josta sai sukan terät näin, raidat tosin kulki perinpäisessä järjestyksessä, mutta eihän ne kengän sisältä minnekään näy. Varteen tuli sitten yskiväristä ruskeaa regiaa. Ja kääntöosa rääkättyä Nallea. Lopputulokseen itse sangen tyytyväinen, vielä jos sais höyrytettyä ;))   (huomaa väsymys)

163856.jpg

Kuvan bootsit syksyn suurkirpputorilta eurolla. Ja seuraavaksi Viikinki neuleen pariin.

163858.jpg

Lankana Opal. Alkuunsa hiukan hankalaa, mutta kun juonesta sai kiinniniin hyvin meni. Jouluksi.

Eilen kun olin oikein kovasti alamaissa purnasin kaikesta, ja sitten keksin lohduttaa itseäni. Silmiini osui Langankuluttajan  blogista ihanat kengät. Töiden jälkeen päätin mennä minäkin Prismaan katsomaan samanlaisia kenkiä.Ja oikein, ne oli IHANAT. Myyjäkin sanoi, että ne tuli heille ihan muutama päivä sitten ja nyt ne alkaa olla lopussa. Ei voinut jäädä miettimään, ottaako vaiko ei. Piti ottaa.

Ja tänään lohdutusta tuli lisää. Tiesinhän minä, että Salainen Ystävä ei voi unohtaa minua. Ja tänään se odotti minua postilaatikossa. Paketti.  Aivan minun värisiä lankoja.Ja samaa hamppulankaa, josta jo tein yhden korun. Tosin tää on eriväristä, sopii hyvin entisen kanssa vaikka yhteen. Ja enkelikortti. Voi minua, onnekasta.

163857.jpg

Kiitos Sinulle Ystäväni. Sellainen pieni tiedote, kirjekuori oli revennyt matkalla, eihän paketista puutu mitään tärkeää??? Onneksi pyykkipoika oli kiinni kortissa ;)))