Miten ihana otsikko ;))

Minusta on tullut viime aikoina huono bloggaaja. Ei, en ole sentään jättänyt lukematta toisten ihania blogeja. Mutta oman sivun päivittäminen on ollut hidasta, ja vaikka se kuulostaakin kliseeltä, niin työkiireet on estäneet vapaa-ajan harrastukset. Eilenkin tuli 12 tuntia, tänään tulee 13. Mutta perjantaina heitetään vapaalle ja matkustetaan Englantiin, jeps. Hiukan jatkettu viikonloppu, ihanaa. Jotakin on valmistunut, mutta niistä kuvia sitten myöhemmin. Mutta nyt otsikon lupaamaan:

Minä olen isäni ja äitini esikoinen. Minun jälkeen maailmaan on putkahtanut veli ja sisko, siis vanhempieni toimesta, todennäköisesti muutama muukin jonkun toisen toimesta. Rakastuin elämässäni hyvin nuorena (15 v) ja menin naimisiin 18 vuotiaana. Avioliitto kesti 23 vuotta ja tuotti viisi ihanaa lasta. Elämään mahtui paljon iloja ja suruja. Sitten vaan tiet erosi. Kaksi vuotta olin eksyksissä elämässä. Ja tiesin, että minua ei ole tarkoitettu elämään yksin. Sitten elämääni astui Hanski. Ja nyt perheemme muodostuu minusta, Hanskista ja minun kuopuksesta, neiti 15 v. Naimisissa olemme olleet vuoden 22.12. Eli hääpäivä lähestyy ;))

Isot lapset ovat maailmalla. Tällä hetkellä vanhin siellä Englannissa sulhonsa kanssa, toisella tytöllä mies ja kaksi tytärtä Kuopiossa. Vanhempi poika Hyvinkäällä perheensä kanssa, vaimo ja kaksi lasta. Nuorempi poika ja miniän tekele täällä Kuopiossa. Siinä minun katraani. Kaikki niin rakkaita.

Käsitöitä olen tehnyt "aina". Tai ainakin heti 10 täytettyäni. Mummo opetti neulomaan ja tekemään kanavatöitä. Tosin käsityöopettajani epäili jossakin vaiheessa taitojani sanomalla: "Sinusta ei ainakaan tule koskaan neulojaa, korkeintaan Suomen armeijaan. Noista sukista ei mee luotikaan läpi:" Muistan sen langankin. Se oli ällö vihreää Kisa-lankaa. Sellaista kaapelikierteistä.  Mutta niin vaan on neuloja tullut. Ja aion sitä ollakin, niin kauan kuin terveys vaan kestää.

Siinä tärkeimmät asiat elämästäni. Palataan asiaan viimeistään ensi viikolla, jos vaikka sattuisi löytymään Englannista lankaa ;)) tai jotakin muuta näytettävää.