Eilen toinen lapseni täytti 30 vuotta, tänään kolmas lapseni täyttää 28 vuotta.


Tänään äidin kuolemasta tulee kaksi vuotta.

Aika tuntuu rientävän siivillä.

Ja tänään olin ystäväni mukana hakemassa heille  uutta lemmikki siiliä.

Pirenalta sain baskerin ohjeen.

Aloitin sen neulomisen Sarek-langasta. Minulla oli sitä kaksi kerää. Ja se ei riittänyt. Baskerista tuli liian pieni. Muistelin, että minulla pitäisi olla Sarekia ennestään kotona. Kaivelun tuloksena löysin kaksi kerää lisää. Aikas paljon vaan eriväristä. Joten yksi kierros toista, yksi toista. Ja voilaa´; baskeri valmistui. Liian SUURENA.

Onneksi Sarek on 100% villaa. Ja neuletapaamisessa saadusta vinkistä viskasin sen koneeseen.

Ja nyt minulla on sekä sopiva, että lämmin baskeri.

Joo, minulle ei ole sairausloman aikana alkanut parran kasvu,
vaan mannekiini on The Mies.

Loppu hyvin, kaikki hyvin.