..siitä, kun aloitin blogaamisen.

Tuntuu kuin aika olisi mennyt siivin.
Koska olen lähdössä huomen aamulla sinne kuntoutukseen,
en järjestä nyt mitään synttäri arpajaisia.

Sanotaan vaikka, että en juhli merkkipäivääni,
olen matkoilla ;))

Mutta tulin vilauttamaan paria valmista juttua:

Tuunasin jälleen farkkuja.
Minä kun olen tälläinen tappimallinen,
niin tykkään pitää kapreja,
siis talvellakin, joo, omituinen olen.
Niiden lahkeet ei kastu autossa
niinkuin täyspitkien farkkujen lahkeet.

Nyt kevään kunniaksi tuunasin niihin pitsit Tenneseestä.

Tämä valmistui muutama minuutti sitten,
mutta pingotus jää tulevaisuuteen.
Ja nuo värit, ne on luonnossa aivan ihanat.
Kuva ei tee mitään oikeutta niille.

Lanka on Tintamarellin Östergötlands Ullspinneri.

Itse huivi väri: Ulla, reunus Karamelli, punainen.

Lupaan vielä lisää kuvia pingotuksen jälkeen.