Miksi kaikki tuntuukin niin tylsälle? Jotakin olen neulonut, mutta kaikki on jotenkin keskeneräisiä. Jos ei muuten, niin langanpäät on päättelemättä. Ei niistä viitsi edes kuvaa ottaa. Ja siksi toisekseen, jotakin uutta pitää koko ajan aloittaa. Nytkin on kaksi (oikeastaan kolme) huivia työnalla.  Onneksi niitä on joitakin varastossa valmiinakin, sillä lauantaina olimme 95 v.- synttäreillä. Oli kiva antaa lahjaksi oma tekemä huivi, vasinkin sellaiselle ihmiselle, joka osaa arvostaa sitä.46593.jpg

Näyttää olevan viime talven tuotoksia, koska on kuvattu hangella ;))

Minä olen vältellyt osallistumasta mihinkään meemi-juttuihin. Mutta nyt sorruin. Ixulta sain kirjaimen M.

1. Minä. Siis ihan minä itse. Tällä hetkellä väsymyksen, uupuksen ja kehtaamattomuuden suossa rämpivä ihminen.

2. Merja. Ystävä, jolle voi kertoa kaikki ilot ja surut.

3. Musiikki. Kaikki käy laidasta laitaan. Mielialan mukaan. Viimeksi autossa on soinut Teddy and The Tigers.

4. Mystiikka. Kalanaisena kaikki se kiehtoo.

5. Meri. Suuri vesi, joka vaikuttaa järvi-Suomessa eläjään ihan uudella tavalla.

6. Maanantai. Yleensä viikon raskain päivä.

7. Maantie. Joka päivä työmatkaa 85,2 km. Paikka selviytyä hengissä, paikka myös omille ajatuksille.

8. Maisema. Varsinkin syksyinen maisema, rauhoittaa. Värit hivelevät sielua.

9. Maailma. Paikka, jossa taivallamme hetken, tähdenlentona, yritän tehdä siitä osaltani elämisen arvoisen.

10. Maali. Ehostusaine, tai saavutettu tavoite. Nyt tuntui siltä, että maailmasta loppuu m-sanat, mutta maaliin päästiin ;))

Kommentoi tähän loppuun ja minä annan sinulle kirjaimen. Sitten kirjoitat blogiisi 10 sanaa jotka alkavat kyseisellä kirjaimella, lisää myös selostus mitä kyseinen sana sinulle merkkaa ja miksi."

Kaikesta uupuksesta huolimatta, hymyillen eteenpäin. Kuin mummo lumessa.