Ensimmäinen viikko töissä takana. Loistava tulevaisuus edessä??
Ehkäpä lääkäri saa asiaan selvyyttä huomenna.

Jotakin täällä on tehty. Mitään valmista ei vaan tunnu syntyvän,
mutta selittäisikö tämä jotenkin:

Käsitöitähän ne on nämäkin.

Äitinsä poika, Aleksi, huomenna 26 v.

Eipä ole neulatyyny kateissa kun ompelee.

Sitten yksi Wilman ja minun puuhastelu:

Otetaan sopiva määrä tyhjiä wc- ja talouspaperin hylssyjä. Leikataan ja liimataan,
Sitten käydään ostamassa spray-maalia ja maalataan. Keskustellaan samalla graffitien teosta.
Ei kuitenkaan harjoiteltu.

Toisessa ikkunassa on koristeena Tiipi ja Tööpi, jotka totesin muuttolinnuiksi,
koskapa muuttivat ulkoa sisälle, kun alkoi ilma viilistyä.

Minulla on siis nykyään oma työhuone. Venla näyttää muuttaneen kotoa pois ihan huomaamatta.

Ja minä olen pikku hiljaa valloittanut tyhjilleen jääneen huoneen.

Tässä on minun kaikki viherkasvit, niitä hoitelin tänään.

Sunnuntai illan iloksi keijunmekko.