Pian on kaksi viikkoa takana. Hanski tulee huomenna kotiin.

Ja mitä minä olen sillä aikaa tehnyt?
Sitä sitä sopii kysyä. Tuntuu, että en mitään.

Kuitenkin sain valmiiksi SNY:n lähettämistä langoista tälläisen:

Omassa päässä oli kohtalaisen hankala kuvata, joten otin käyttöön varapään.
Malli oli jossakin Modassa.

Viime lauantaina olin kuopiolaisten mukana värjäämässä lankaa veriseitikeillä.
Lanka on vielä matkalla kotiin, siksi en voi vielä näyttää sitä, mutta muutakin olen värjäillyt:

Nämä ennättivät jo keriytyä. Oranssi ja vihreä ovat sukkalankaa Kujeesta.Ja persikan värinen on vironvillaa. Oli samassa kattilassa tuon oranssin kanssa.

Nämä oli vielä eilen vaiheessa, mutta nyt...

Täältä reunasta lukien Kuje-sukka, Cascaden Heritage, Novitan alpakka,Robust (Tapiolta)

7-veli ja viimeisenä pinkki-keltainen Tico-tico uudessa kuosissa.

Kyllä taas kelpaa neuloa.

Lisäksi ostin Kujeen Hannalta joululahjaa varten tämän:

Ja koko komeuden huipuksi sain Kalakukkko-vaihdon ensimmäisen osion,
joka on aivan mahtava:

Käsirasvaa, jota minulla kuluu ihan kiitettävästi. Uniteetä, ihan uusi tuttavuus. Ja Pirkkalankaa.
Tämä on sitä ohuempaa ja näistä tulee lippahattuun sopivat kerroslapaset aikanaan. Iso kiitos!!